اجاق گاز برتینو مدل برگامو پلاس

بررسی دقیق اجاق گاز برتینو مدل برگامو پلاس و مشاهده تصاویر

اجاق گاز برتینو

تیم پارس ریتون حضوری ۲۰ ساله در صنعت لوازم خانگی برقی و غیر برقی دارد و با تلاشی بی وقفه و تکیه بر نیروی انسانی حرفه ای و با تجربه توانست در سال ۱۳۹۲ برند برتینو را با نام خود ثبت کند. برتینو دارای محصولات با کیفیتی است و دارای بهترین خدمات پس از فروش می باشد.

Bertino در ساخت محصولات خود از فناوری و ماشین آلات ایتالیا استفاده می کند و قطعات اصلی محصولات آن ساخت کره جنوبی است.

برتینو سعی دارد لوازم خانگی با بهترین کیفیت را وارد بازار نماید و از فناوری های نوین در ساخت آن ها استفاده نماید هم چنین این برند موفق توانسته است درزمینهٔ اشتغال زایی موفق عمل کند و بهترین خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

برند برتینو با ارائه محصولات با کیفیت توانسته است مشتریان زیادی را در داخل و خارج جذب نماید و بهترین ها را به ایرانیان عرضه نماید. اجاق گاز برتینو یکی از محصولات برند برتینو است. اجاق گاز های برتینو دارای کیفیت بالا و ظاهر زیبایی هستند.

ویژگی های اجاق گاز برتینو برگامو پلاس

اجاق گاز برتینو شاید هنری است که از خیلی وقت پیش ایرانیان منتظر آن بودند. همه امکاناتی که از یک اجاق گاز انتظار دارید می‌توانید در این اجاق گاز پیدا کنید.

گاز برتینو به راحتی توانسته است با برندهای خارجی به رقابت بپردازد و شما نیز می توانید این کالای ایرانی را رقبای خارجی آن مقایسه کنید و با اطلاعات کامل و اطمینان خاطر خریداری نمایید.

در ساخت این اجاق گاز مواد اولیه و قطعات خارجی با کیفیت به کار گرفته شده است ولی تولید داخل ایران محسوب می گردد.

یکی از نکاتی در زمان خرید اجاق گاز به آن توجه می شود سابقه و تجربه برند محصول است. گفتنی است که شرکت های تازه تأسیس و برندهای جدید با ارائه محصولات با کیفیت توانسته اند مشتریان زیادی را جذب نماید ولی برندهای با تجربه امتحان خود را نزد مردم پس داده اند.

طراحی اجاق گاز

در طراحی و ساخت اجاق گاز برتینو مدل برگامو پلاس امکانات و ویژگی های زیادی قرار داده شده است. در انتهای این اجاق گاز اگزوزی برای خروج گازهای منواکسید کربن با اصولی بهینه طراحی شده است. این اگزوز را شما می توانید در قسمت پشت فر اجاق گاز برتینو مشاهده نمایید سوراخ هایی در طرحی زیبا و در فرم خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. این اگزور باعث خروج گازهای خطرناک داخل فر و انتقال حرارت می گردد.

 

برتینو مدل برگامو پلاس دارای شیشه سکوریت و دو جداره است، پرس ورق های این اجاق گاز دارای کیفیت عالی و منحصر به فرد می باشد. این پرس ها از کارخانه جنرال موتورز تهیه شده است .

جهت جلوگیری از نفوذ گرما بین وان فر و صفحه کیبورد آن و دیگر فضای آن لایه ای  از جنس پشم شیشه قرار داده شده است  که خاصیت عایق را دارد و اجازه عبور گرما را نمی دهد.

دیواره داخلی Bertino Bergamo از جنس گرانیت است که از تکنولوژی ایتالیایی استفاده کرده است. دیواره گرانیتی برتینو باعث شستشوی راحت و ساده روغن ها و چربی های چسبیده به آن می گردد در حالی که در دیواره های از جنس معمولی این امکان وجود ندارد و این دیواره به مرور زمان و استفاده زیاد از بین می رود.

Bertino Bergamo دارای صفحه دیجیتالی از نوع لمسی است و ولوم های آن از جنس Zamak می باشد. شبکه چدن این اجاق گاز دارای طراحی منحصر به فرد است و هم چنین دارای ظرف های بزرگ با پایه های چدنی می باشد.

امکانات اجاق گاز

برگامو پلاس مجهز به سیستم امنیتی ترموپل top time صفر ثانیه، شعله زمان دار، فریم فلزی دور شیشه درب رویه اجاق گاز، شبکه چدنی است. سر شعله های ساباف برتینو برگامو طرحی ایتالیایی دارند.

این اجاق گاز مجهز به سنسور امنیتی درب فر، شیشه دو جداره درب فر مقاوم در برابر حرارت بالا است. شما می توانید درجه حرارت داخل فر این اجاق گازی را توسط digital thermometer مشاهده نمایید.

برگامو پلاس دارای سینی مخصوص پخت کیک، انواع شیرینی و شلف مخصوص گریل است. دستگیره آن از جنس فلز است و صفحه آن یک تکه می باشد.

اجاق گاز بر گامو پلاس مجهز به سیستم فندکی داخل فر است و دارای دو طبقه بزرگ می باشد. شما می توانید با جوجه گردان این گاز جوجه ای را برای خود به آسانی سرخ و میل نمایید.