اجاق گاز برتینو مدل کاریتو

بررسی دقیق اجاق گاز برتینو مدل کارینو و مشاهده تصاویر

اجاق گاز برتینو مدل کارینو

برتینو در تولید اجاق گاز های خود سعی نموده است که از اجاق گازهای ایتالیایی که همیشه پیشرو کیفیت ساخت در بازار بوده اند مهندسی معکوس نماید و با بررسی مهندسان این شرکت، توانستیم بهترین کیفیت ساخت اجاقهای پرچم دار ایتالیایی را در برتینو ایجاد کنیم. علاو بر طراحی، قطعات به کار رفته در این محصول نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند چون باعث می شوند محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار شود. برای این منظور برتینو قطعات مورد نیاز برای اجاق گاز های خود را از شرکت های ترکیه ای و ایتالیایی و بهترین تولید گنندگان ایرانی تهیه و تامین می نماید.

قطعات به کار رفته و همچنین مشخصات فنی اجاق گاز و  آپشن هایی که برای آن در نظر گرفته شده است می تواند کیفیت محصول را به نمایش بگذارد.

در این قسمت سعی می نماییم هر بخش از اجاق گاز برتینو را برای شما شرح دهیم

اگزوز اجاق گاز برتینو مدل کارینو

اگر به پشت فر اجاق گاز برتینو نگاه نمایید، سوراخ هایی را خواهید دید که با زیبایی و فرم و طرح خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. سوراخ هایی که در بسیاری از برندهای مختلف، شاید نمایشی بیشتر نباشند که هستند. طراحی این اگزوز به نحوی بوده است که هیچ گاز خطرناکی داخل وان فر باقی نماند. یکی دیگر از قابلیتهای این اگزور سرد شدن بهینه اجاق بعد از استفاده از فرگاز آن است.

شیشه سکوریت

چند نفر از خریداران اجاق گاز توانایی تشخیص شیشه سکوریت را از شیشه های معمولی که تفاوت قیمت فضایی دارند، دارا می باشند؟ البته نیازی هم نیست، این یک تخصص است و هر کسی احتمالا آن را ندارد. شیشه سکوریت با ایمنی بالا و نشکن برای اجاق گاز برتینو طراحی شده است که علاوه بر زیبایی محصول، اطمینان خاطر از دوام و عدم اتلاف حرارت را به ارمغان می اورد. همچنین یک زوار دور تا دور برای استحکام شیشه سکوریت اجاق گاز برتینو  طراحی شده است که آن را در مقابل شوک های حرارتی محافظت می نماید.

ورق های استفاده شده اجاق گاز برتینو مدل کارینو

تفاوت قیمت یک دستگاه پرس معمولی با دستگاه پرس با کیفیت و عالی، به اندازه قیمت یک کارخانه می تواند باشد. دستگاه پرس استفاده شده برای خط تولید اجاق گاز برتینو از کارخانه جنرال موتورز امریکا خریداری شده است. از آنجا که کیفیت محصول نهایی را جزء جزء قطعات آن تعیین میکند، با بهره مندی از بهترین ماشین الات تولیدی سعی نموده ایم کیفیت محصول نهایی ارتقا یابد.

برندهای بسیاری روی محصول خود سایز ورق مورد استفاده را ورق ۰٫۷ میلی متر عنوان می کنند. متاسفانه برای ارزان تمام شدن آن از ورق با ضخامت ۰٫۵ و گاهی هم ۰٫۴ استفاده می کنند. برتینو خود را موظف دانسته از ورق با ضخامت ۰٫۷ استفاده نماید.

البته استیل مورد استفاده در اجاق برتینو،  بهترین جنسی که در بازار موجود است. در کمتر برندی از آن استفاده شده است. همه این صفحات  استیل در کارخانه برتینو، به درستی اکسیدزدایی شده و لعابدار می شوند. در بعضی اجاق های بی کیفیت موجود در بازار، ضخامت کم و جنس ضعیف این ورق ها باعث ریزش و پوسته پوسته شدن این ورق ها به مرور خواهد شد که متاسفانه موجب نارضایتی مشتریان آن برندها شده است.

با توجه به ضخامت ورق و پشم ششه مصرفی و قطعات با مصرف گاز بهیته ، این تلاش منجر به رسیدن رده انژ اجاق گاز به A رسیده است. دقت داشته باشید که با قیمت سرسام آور انرژی در کشور ما، این برچسب را از لیست خود بیرون نگذارید.

زیبایی منحصربفرد و طراحی خاص اجاق گاز برتینو، خیال ما را برای رعایت همه نکات سلیقه شما راحت کرده است. با طرحی عام پسند در رنگی عامه پسند برای ست کردن با بقیه لوازم اشظزخانه شما، سعی کرده ایم هیچ نکته ای را برای شما فراموش نکنیم. زیبایی که آشپزخانه شما را زیباتر و دلنشین تر از قبل و نگاه بینندگان را خیره تر از قبل خواهد نمود.