یخچال فریزر برتینو

بررسی دقیق یخچال فریزر برتینو و مشاهده تصاویر

انواع یخچال فریزر برتینو

برای مشاهده هر مدل، بر روی آن کلیک کنید!

یخچال فریزر برتینو

در حال حاضر برندهای مختلف تولید لوازم خانگی و یخچال فریزر در بازار ایران در حال رقابت هستند که یکی از معتبرترین آنها یخچال فریزر برتینو است. یخچال فریزر برتینو در مدل های جدید تولیدی خود پا را از سقف محصولات یخچال فریزر داخلی فراتر گذاشته و در حاضر ادعای رقابت با محصولات خارجی موجود در بازار ایران را دارد.

معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین برند یخچال فریزر وجود دارد که در زمان خرید و انتخاب باید به آنها توجه نماییم. در این متن قصد داریم معیارهای انتخاب بهترین یخچال فریزر را با هم مرور نماییم و مشخصات کامل یخچال فریزر برتینو را نیز با جزییات کامل بیان کنیم.

قطعات الکترونیکی

قطعات الکترونیک که مهمترین آن برد کنترل آن است ساخت کره جنوبی بوده و از بهترین کمپانی های کره ای وارد کشور می شود. برتینو به کارخانه ای که برای الجی و سامسونگ برد کنترل یخچال تولید می کند، از همان کارخانه سفارش برد برای محصولات خود را داده است تا بهترین کیفیت را به شما ارائه نماید. با این سیستم، خیالتان بابت کیفیت قسمت الکترونیکی یخچال راحت باشد.

خط تولید یخچال فریزر برتینو

یکی از مهم ترین عواملی که ممکن است در کیفیت ساخت همه مراحل تولید یک یخچال فریزر با کیفیت مانند یخچال فریزر برتینو موثر است، خط تولید آن است. بسیاری از شرکت ها و برند های داخلی از این نکته غافل شده و خیلی به آن اهمیت نمی دهند. خط تولید یخچال فریزر برتینو کاملا ایتالیایی بوده و همه مراحل تولید یخچال برتینو با ماشین آلات ایتالیایی انجام می گیرد.

کارخانه یخچال فریزر برتینو

لایه بیرونی

لازم به توضیح است که  کارخانه ای که خط تولید یخچال برتینو در آن قرار گرفته است یکی از بزرگترین وارد کننده های ورق یخچال از کره هست و خیلی از کارخانه های دیگه ورق مورد نیازشان را از کارخانه برتینو تهیه می کنند. ورق یخچال کاملا اتوماتیک بدون دخالت دست با دقت فوق العاده بالا به صورت یک تکه خم میشود که این همان تکنولوژی “یوبن “هست که قبلا در موردش توضیح داده بودیم.

در شکل زیر می توانید سرپوش رول ورق که روی برچسب آن  عبارت “made in korea”  حک شده را مشاهده نمایید.

در تولید بسیاری از یخچالها خصوصا تولید داخل، از جوش دادن سه ورق به عنوان سقف و ورقهای طرفین ، لایه بیرونی یخچال را تشکیل می دهند. این نوع مونتاژ ورق باعث می شود به مرور زمان جای این جوشها دچار زنگ زدگی یا ترک شوند و عایق بودن یخچال از بین برود و ظاهر محصول نیز شکل بدی پیدا می کند.

 

کارخانه برتینو ورق یخچال

در کارخانه تولید یخچال Bertino برای ساخت انواع یخچال ، اعم از یخچال فریزر دوقلو و یخچال فریزر ساید بای ساید ، این ورقهای کره ای با ماشین آلات ایتالیایی رول فرمینگ، بصورت u شکل در آمده و قسمت بیرونی یخچال فریزر برتینو را می سازد. یعنی ورق کامل خم خورده و سه وجه طرفین و سقف یخچال را بدون هر گونه جوش تشکیل می هند.

ضمنا بسیاری از کارخانه ها از ورق های معمولی با یک لایه رنگ روی آن استفاده می نمایند. این ورق ها به مرور دچار زنگ زدگی می شود.

ورقهای مورد استفاده در یخچال فریزر های برتینو از ورق خودرنگ ( پیش رنگ) کره ای استفاده می شود و  تا ۲۰ سال تغییر رنگ و رنگ پریدگی پیدا نمی کنند.

لایه داخلی

برای تولید یخچال فریزر برتینو گرانول جنس نانو از کره وارد شده و بعد از تبدیل به ورق برای تولید وان و ABS یخچال فریزر برتینو استفاده می شود. این جنس باعث حفظ سرمای یخچال و بالا رفتن گرید انرژی یخچال فریزر خواهد شد.

استفاده از ABS ضعیف و با مواد غیر نانو باعث می شود در دراز مدت بدنه داخلی آن کپک زده و بوی بدی را از خود ساطع نماید. موردی که احتمالا در بسیاری از برندهای تولید یخچال داخلی به آن برخورد کرده اید. برخی از برندها حتی با ذوب اضافه های گرانول به جا مانده برای تولید یخچال های دیگر خود از آنها استفاده می نمایند. کاری که کیفیت ABS ها را دوباره به شدت کاهش می دهد. کیفیت بد ABS باعث می شود بعد از چند سال استفاده، رنگ سفید داخل یخچال به زردی می گراید.

منظور از ABS مواد پلاستیکی وان داخلی یخچال می باشد که شما به رنگ سفید میبینید.  توجه کنید که خط تولید ما، تنها خط تولیدی هست که خودش مواد اولیه را به ورقه های ABS تبدیل میکند . مواد پلاستیکی مثل دانه های برنج وارد یک دستگاه میشوند و تبدیل به ورقه های ABS میشوند . جالب است بدانید که این مواد کلما از کشوره کره وارد می شوند. در شکل زیر میتوانید روی بسته بندی ها کلمه Made in Korea را ببینید.

موتور یخچال فریزر برتینو

موتورهای متفاوتی در برندهای مختلف یخچال سازی داخلی استفاده می شود. یکی از راه های تشخیص بهترین برند امتحان سر و صدای ایجاد شده موتور آن است. استاندارد دسی بل سر و صدای موتور یخچال ها حدود 45 دسی بل است. این میزان صدا، سر و صدای ایجاد شده در یک مکالمه آرام است. موتور یخچال فریزر برتینو تحت لیسانس کره می باشد. حتی یک مورد شکایت از این موتور بسیار عالی نیز ثبت نشده است. ما در کارخانه یخچال Bertino برای 5 سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط موتور یخچال فریزر برتینو را ارائه می نماییم.

ویژگی ها و امکانات فریزر برتینو

جا دار بودن یخچال

اگر گشتی در قیمت های انواع مدل های یخچال، اعم از یخچال فریزر دو قلو و یا یخچال فریزر ساید بای ساید و اندازه های مختلف آن بزنید، متوجه اهمیت جادار بودن یخچال فریزر خواهید شد. یک یخچال فریزر خوب باید جادار باشد و در آن برای نیازهای مختلف خانواده فضای مناسبی طراحی شده باشد. صرف تولید چشم بسته یک یخچال از آن بهترین برند را نخواهد ساخت.

یخچال فریزر برتینو با قفسه های مختلف قابل تنظیم برای موارد مختلف بسیار جادار بوده و شما می توانید جادار بودن یخچال فریزر برتینو را در شاید ۲ الی ۳ سایز بزرگتر در برندهای دیگر ببینید. توجه و دقت به نیازهای خانواده باعث تولید یک هنر در طراحی یخچال فریزر برتینو شده است.

  • تعبیه محل مناسب برای بطری ها در یخچال فریزر برتینو، هم بصورت افقی و هم بصورت عمودی و با امکان جابجایی و تنظیم این شلف ها از ویژگی های بارز یخچال فریزر برتینو است.
  • فضای ایجاد شده با عمق بالا در قفسه های یخچال فریزر برتینو آن را برای استفاده ظرف های مختلف مواد غذایی در اندازه های مختلف آسان نموده است.
  • جای مناسب برای میوه ها و سبزیجات نیز در یخچال فریزر برتینو به حجم لازم تعبیه شده که احتمالا در برندهای مختلف شما نصف این فضا را در اختیار خواهید داشت.

آپشن های ویژه یخچال برتینو

در دنیای مدرن امروزی وجود آپشن های مختلف و هوشمند سازی در یخچال فریزر ها یک امر طبیعی است که زندگی را برای بشر آسانتر نماید. البته منظور ما از آپشن های مختلف، برخی جزئیات تزئینی و به درد نخور نیست که در برخی از محصولات فقط نام آن قرار داده شده و هیچ استفاده ای ندارند. آپشن ها موجود در بهترین برند یخچال باید برای کاربردهای مختلف و متناسب با نیاز مردم طراحی شده باشد.

  • لاستیک های درب آنتی باکتریال با بهترین کیفیت که عایق شدن یخچال Bertino را کاملا تضمین نموده و هیچ تبادل گرمایی با بیرون نخواهد داشت.
  • سیستم نام آشنا و کره ای 100% بدون برفک و نوفراست که یخچال فریزر Bertino را 100 % بدون برفک نموده است
  • برد اصلی و مدارها و سیستم کاملا هوشمند کره ای در یخچال فریزر برتینو.
  • مخزن آب قابل شستشو در یخچال فریزر برتینو برخلاف یخچال هایی که به آب شهری وصل شده و پس از مدتی با رسوبات زیادی آلوده می شوند، یک مزیت بزرگ است.
  • قفسه های فریزر یخچال فریزر Bertino قابل تنظیم می باشند. این ویژگی به شما اجازه می دهد که بتوانید با یک یخچال در یاز کوچکتر، فضای لازم و موجود در سایزهای بزرگتر را تجربه نمایید.
  • LED داخلی یخچال برتینو نور را به صورت کاملا یکنواخت در یخچال منتشر می نماید.
  • سیستم یخساز دستی در یخچال Bertino این امکان را به شما می دهد که همیشه از سرمای یخ برخوردار باشید.
  • محفظه Fresh که به شما اجازه می دهد با تنظیم رطوبت آن، میوه ها و سبزیجات خود را تازه نگهداری کرده و طول عمر آنها را افزایش دهید.
  • حالت استفاده تعطیلات یا Holiday که به شما این امکان را می دهد تا در زمان مسافرت یخچال فریزر برتینو را در حالت استندبای قرار داده تا کمترین میزان انرژی را مصرف نماید. با یخچال فریزر برتینو دیگر نگران مصرف برق یخچال خود در مسافرت ها هم نخواهید بود.
  • ۴۰% صرفه جویی در قیمت نسبت به موارد مشابه در بازار. با یک مقایسه سرانگشتی یخچال فریزر برتینو با موارد مشابه در بازار که با امکانات مشابه و متریال مشابه باشند، متوجه خواهید شد که قیمت یخچال Bertino چقدر به صرفه است.