نکات و راهکارهای خرید لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی جزء یکی از سخت ترین عملیات خرید است به دلیل اینکه دنیایی از برند ها با مشخصات فنی متفاوت در روبه روی شما قرار می گیرد و تشخیص اصل یا تقلبی بودن را برایتان دشوار می کند. اما با توجه کردن به راه های زیادی میتوانید بهترین لوازم خانگی مورد نظر خود را تهیه کنید و برای تشخیص اصل بودن از افراد کاردان و کسانی که در این زمینه اطلاعات بالایی دارند اطلاعاتی کسب کنید .ما در این مطلب کاربردی ترین نکات خرید را در اختیارتان قرار می دهیم .

نکات اساسی و مهم در خرید یک کالای مناسب

انجام هرکاری نیاز به تجربه و تخصص دارد و اگر اصولی کار کنید هیچ گاه دچار مشکل نخواهید شد امیدواریم  با مطالعه نکات گفته شده بتوانید بهترین انتخاب ها را در زمان خرید لوازم خانگی داشته باشید.

  • توجه کردن به متراژ منزل و فضای قرارگیری کالا

از نظر بسیاری از کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند خریداران لوازم خانگی یک ایراد بسیار قابل توجه دارند ان هم این است که اصلا به متراژ و فضای خالی برای قرار دادن لوازم خانگی مورد نظرشان توجه نمی کنند. در صورتیکه از نکات مهمی است که قبل از خرید حتما باید به ان توجه ویژه نمود تا هزینه های اضافی بدنبال نداشته باشد. مثلا مشتریان زیادی علاقه دارند تلویزیون های بزرگ خریداری کنند در صورتیکه فضای خالی برای قرار دادن ان در محل سکونتشان ندارند.

خرید لوازم خانگی برتینو
خرید لوازم خانگی برتینو

خرید لوازم خانگی با توجه به ظرفیت از نکاتی است که باید توجه شود تا بتوان هزینه های اضافی را کم کرده و از اتلاف انرژی جلوگیری کنیم. مثلا برای خرید ماشین لباسشویی یا ظرفشویی تعداد افراد خانواده بسیار اهمیت دارد به دلیل اینکه ظرفیت اضافه تر اتلاف انرژی بیشتری را به دنبال خواهد داشت.علاوه بر این پرداخت هزینه را هم افزایش می دهد.

در زمان خرید کردن به تبلیغات اهمیت ندهید زیرا فروشندگان تنها برای فروختن محصولات خود مشتریان را ترغیب به خرید محصولاتی می کنند که شاید کیفیت چندانی نداشته و تنها هزینه های اضافی پرداخت می شود. در نتیجه لازم است قبل از خرید، از مشاورانی که در این زمینه فعالیت می کنند اطلاعاتی کسب کنید که بعد از خرید دچار مشکل نشوید.

  • برچسب انرژی را در خرید لوازم خانگی دست کم نگیرید

به برچسب انرژی توجه ویژه داشته باشید. این برچسب شامل 7 فلش رنگی بوده که از ترکیب رنگ های سبز شروع و به قرمز تیره نیز ختم می شود. در زمان خرید لوازم خانگی می بایست کالاهایی را انتخاب کنید که رتبه انرژی ان ها کمتر باشد در این صورت انرژی کمتری مصرف کرده و بیشترین بازدهی را هم خواهند داشت در ضمن هرچه درجه کیفیت مصرف انرژی وسیله به گزینه A ( فلش سبز رنگ ) نزدیک‌تر باشد وسیله کم‌ مصرف‌تر و کم‌  هزینه‌تر است.

خرید لوازم خانگی برتینو
خرید لوازم خانگی برتینو
  • به گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید

توجه داشته باشید کالایی را که خریداری می کتید حتما شامل کارت گارانتی و خدمات پس از فروش باشد بدلیل اینکه در صورت بروز  مشکل و نداشتن گارانتی هزینه های بسیار بالایی باید پرداخت کنید تا بتوانید مجددا از کالای خریداری شده استفاده کنید. در ضمن حتما باید در زمان خرید کارت گارانتی توسط فروشنده مهر و امضا گردیده تا در زمان نیاز قابل استفاده باشد.

 

اگر قصدخریدجهیزیه  و لوازم منزل تان را دارید پیشنهاد می کنیم از فروشگاه اینترنتی آسان جهاز خرید خود را انجام دهید. آسان جهاز با قرار دادن مشاوره خرید جهیزیه رایگان در اختیارتان بهترین هارا معرفی میکند تا بتوانید با کیفیت ترین جهیزیه را با مناسب ترین قیمت تهیه و خریداری کنید.