اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

مقدمه

اجاق گاز یکی از وسایل ضروری زندگی روزمره است که علاوه بر کارکردی بودن آن و نیاز اصلی هر خانه، به زیبایی آپارتمان ها و آشپزخانه ها نیز کمک می کند. تولید اجاق گاز در ایران از سایقه طولانی برخوردار است که با توجه به کیفیت ساخت و خوشنامی آنها در بازار ایران میزان فروش و رضایت از محصول متفاوتی داشته اند. اجاق گاز به طور کلی بر اساس کیفیت ساخت، نوع مونتاژ و کیفیت قطعات به کار رفته در آن رتبه بندی کیفی می شوند. در مرحله بعد میزان خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت تولید کننده روی محصول است که می تواند به مصرف کننده اطمینان خاطر بدهد. این محصول علاوه بر اینکه ساده به نظر می اید ولی به جهت اینکه هر روز در زندگی با آن سر و کار زیادی داریم و باید از ایمنی و ساخت خوبی برخوردار باشد، باید با دقت و حساسیت خاصی تولید شود. در ادامه این مقاله به ظرافتها و مشخصات تولیدی این محصول می پردازیم.

تولید اجاق گاز در کارخانه برتینو

برتینو در تولید اجاق گاز های خود سعی نموده است که از اجاق گازهای ایتالیایی که همیشه پیشرو کیفیت ساخت در بازار بوده اند مهندسی معکوس نماید و با بررسی مهندسان این شرکت، توانستیم بهترین کیفیت ساخت اجاقهای پرچم دار ایتالیایی را در برتینو ایجاد کنیم. علاو بر طراحی، قطعات به کار رفته در این محصول نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند چون باعث می شوند محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار شود. برای این منظور برتینو قطعات مورد نیاز برای اجاق گاز های خود را از شرکت های ترکیه ای و ایتالیایی و بهترین تولید گنندگان ایرانی تهیه و تامین می نماید.
تولید محصولات گاز سوز برتینو در کارخانه گرمساز این شرکت انجام می شود که سابقه طولاتی در تولید این نوع محصولات دارد. این شرکت بیش از 40 سال است که به تولید این محصولات مشغول است و با بومی سازی تولید اجاق گاز، توانسته ایم علاوه بر کسب رضایت حداکثری مصرف کننده ایرانی، محصولمان بتواند با نمونه های خارجی که بعضا تا سه برابر اجاق برتینو قیمت دارند رقابت تنگاتنگ نماید.

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

اجاق گاز برتینو بهترین انتخاب برای خرید

هر مصرف کننده برای خرید یک اجاق گاز معیارهای مختلفی دارد. ممکن است بعضی از معیار های آن قیمت، کیفیت ساخت، برند، کارخانه سازنده، امکانات و آپشن های موجود، طراحی و زیبایی و یا موارد دیگر باشد. در این بخش قصد داریم تمام  معیارهای مهم انتخاب یک اجاق گاز برای خرید را  مرور کنیم.

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

سابقه و تجربه اجاق گاز برتینو

سابقه و تجربه یک کمپانی برای تولید لوازم خانگی معیاری است که نمی توان آن را در هنگام خرید نادیده گرفت. البته ممکن است برندهای نو در زمان ظهور، اجناس باکیفیت و فوق العاده ای را برای مشتریان خود به ارمغان آورده اند. ولی شرکتی با سابقه طولانی و تجربه گرانبها، امتحان خود را پس داده است.

40 سال تجربه و تخصص در تولید لوازم خانگی را در تولید اجاق گاز برتینو مدل برگامو برای شما یکجا خلاصه کرده ایم. این سابقه طولانی و میل ما به رقابت با برندهای معتبر داخلی و خارجی منجر به خلق یک هنر شد. با به کار گیری تمام توانمان در طراحی ساخت و تامین قطعات توانستیم تا به بدین جا از تولید این محصول سربلند بیرون بیاییم.

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

کیفیت ساخت اجاق گاز برتینو

قطعات به کار رفته و همچنین مشخصات فنی اجاق گاز و  آپشن هایی که برای آن در نظر گرفته شده است می تواند کیفیت محصول را به نمایش بگذارد.

در این قسمت سعی می نماییم هر بخش از اجاق گاز برتینو را برای شما شرح دهیم

1- اگزوز انتهای فر برای خروج گازهای مضر مونواکسید کربن از فر با طراحی اصولی و بهینه.

اگر به پشت فر اجاق گاز برتینو نگاه نمایید، سوراخ هایی را خواهید دید که با زیبایی و فرم و طرح خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. سوراخ هایی که در بسیاری از برندهای مختلف، شاید نمایشی بیشتر نباشند که هستند. طراحی این اگزوز به نحوی بوده است که هیچ گاز خطرناکی داخل وان فر باقی نماند. یکی دیگر از قابلیتهای این اگزور سرد شدن بهینه اجاق بعد از استفاده از فرگاز آن است.

2- شیشه سکوریت و دو جداره فر با زهوار دور تا دور.

چند نفر از خریداران اجاق گاز توانایی تشخیص شیشه سکوریت را از شیشه های معمولی که تفاوت قیمت فضایی دارند، دارا می باشند؟ البته نیازی هم نیست، این یک تخصص است و هر کسی احتمالا آن را ندارد. شیشه سکوریت با ایمنی بالا و نشکن برای اجاق گاز برتینو طراحی شده است که علاوه بر زیبایی محصول، اطمینان خاطر از دوام و عدم اتلاف حرارت را به ارمغان می اورد. همچنین یک زوار دور تا دور برای استحکام شیشه سکوریت اجاق گاز برتینو  طراحی شده است که آن را در مقابل شوک های حرارتی محافظت می نماید.

3- کیفیت پرس ورق های اجاق گاز

تفاوت قیمت یک دستگاه پرس معمولی با دستگاه پرس با کیفیت و عالی، به اندازه قیمت یک کارخانه می تواند باشد. دستگاه پرس استفاده شده برای خط تولید اجاق گاز برتینو از کارخانه جنرال موتورز امریکا خریداری شده است. از آنجا که کیفیت محصول نهایی را جزء جزء قطعات آن تعیین میکند، با بهره مندی از بهترین ماشین الات تولیدی سعی نموده ایم کیفیت محصول نهایی ارتقا یابد.

4- پشم شیشه دور وان فر اجاق گاز برتینو

بین وان فر و بقیه فضای اجاق گاز مخصوصا صفحه کیبورد شعله ها، یک لایه ای برای جلوگیری از نفوذ گرما قرار داده می شود. جنس این لایه معمولا از پشم شیشه می باشد، که بهترین عایق گرما و دما است. در اجاق گاز برتینو دو لایه پشم شیشه با دانسیته بالا برای این منظور در نظر گرفته شده است. دقت نمایید که بسیاری از محصولات موجود در بازار فقط از یک لایه پشم شیشه آن هم با دانسیته متوسط استفاده شده است. با این پشم شیشه مورد استفاده در اجاق برتینو،  امکان گرم شدن صفحه کیبورد شعله ها، در اجاق گاز برتینو در هنگام روشن شدن دستگاه فر، چیزی حدود صفر است.

5- دیواره داخلی از جنس گرانیت در اجاق گاز برتینو مدل برگامو

برای اولین بار و تنها اجاق گاز در ایران، دیواره اجاق گاز برتینو از جنس گرانیت با تکنولوژی ایتالیایی و وارد شده از این کشور معتبر در تهیه و تولید لوازم خانگی، به بازار ایران وارد شده است. این دیوار در اکثر برندهای موجود در بازار ایران فقط یک پوشش پودری است که بعد از مدتی احتمالا با ریزش و پوسیدگی همراه خواهد بود. دیواره گرانیتی اجاق گاز برتینو به شما اجازه می دهد به راحتی روغن ها  وچربی های چسبیده به دیواره را پاک نمایید، کاری که در دیواره های معمولی به این راحتی ها امکان آن وجود ندارد.

6- ورق های استفاده شده 0.7 میلی متر و استیل درجه یک

برندهای بسیاری روی محصول خود سایز ورق مورد استفاده را ورق 0.7 میلی متر عنوان می کنند. متاسفانه برای ارزان تمام شدن آن از ورق با ضخامت 0.5 و گاهی هم 0.4 استفاده می کنند. برتینو خود را موظف دانسته از ورق با ضخامت 0.7 استفاده نماید.

البته استیل مورد استفاده در اجاق برتینو،  بهترین جنسی که در بازار موجود است. در کمتر برندی از آن استفاده شده است. همه این صفحات  استیل در کارخانه برتینو، به درستی اکسیدزدایی شده و لعابدار می شوند. در بعضی اجاق های بی کیفیت موجود در بازار، ضخامت کم و جنس ضعیف این ورق ها باعث ریزش و پوسته پوسته شدن این ورق ها به مرور خواهد شد که متاسفانه موجب نارضایتی مشتریان آن برندها شده است..

7- اتصال صفحه لمسی از پشت به استیل کیبورد

این اتصال در اجاق گاز برتینو بعد از چسبیدن روی گیره های مخصوص با هیترهای صنعتی گرمادیده تا برای مادام العمر روی اجاق گاز شما چسبیده بماند.

یکی از راه های که می توانید کیفیت ساخت اجاق گاز برتینو را بسنجید، وزن اجاق گاز برتینو است، این سر نخ را برای همه اجاق گازهایی که در لیست شما برای مقایسه است، حتما بسنجید.

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

8- برچسب انرژی اجاق گاز برتینو

 

با توجه به ضخامت ورق و پشم ششه مصرفی و قطعات با مصرف گاز بهیته ، این تلاش منجر به رسیدن رده انژ اجاق گاز به A رسیده است. دقت داشته باشید که با قیمت سرسام آور انرژی در کشور ما، این برچسب را از لیست خود بیرون نگذارید.

9- طرح و زیبایی اجاق گاز برتینو مدل برگامو

زیبایی منحصربفرد و طراحی خاص اجاق گاز برتینو، خیال ما را برای رعایت همه نکات سلیقه شما راحت کرده است. با طرحی عام پسند در رنگی عامه پسند برای ست کردن با بقیه لوازم اشظزخانه شما، سعی کرده ایم هیچ نکته ای را برای شما فراموش نکنیم. زیبایی که آشپزخانه شما را زیباتر و دلنشین تر از قبل و نگاه بینندگان را خیره تر از قبل خواهد نمود.

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

امکانات و آپشن های اجاق گاز برتینو مدل برگامو

بعضی امکانات و آپشنهایی که اجاق گازهای برتینو دارا هستند عبارتند از: 

  • فندک روی شعله و فر با زمان سنج در اجاق گاز برتینو مدل برگامو
  • صفحه دیجیتال لمسی برای کسانی که تکنولوژی را به خدمت خود در آورده اند.
  • سنسور امنیتی درب فر برای دوری از هر خطر احتمالی
  • قفل کودک برای امنیت کودکان دلبند شما
  • سینی های مخصوص کیک و شیرینی در فر اجاق گاز برتینو مدل برگامو
  • و تمام مواردی که در بالا ذکر شد

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

  • نام برند

با توجه به بیانیه ماموریت و هدف و استراتژی برتینو که برند خود را بر پایه کیفیت پایه گذاری کرده است، خود را موظف می دانیم اصل کیفیت و خدمات را در همه محصولات برند خود رعایت کنیم.  این اصل در اجاق گاز های برتینو نیز رعایت شده است و سعی نموده ایم اعتبار برند خود را با کیفیت حفظ نماییم.

  • قیمت

قیمت هر کالا موازنه ای است بین کیفیت و قدرت برند آن کالا. ما علاو هبر عرضه محصولی با کیفیت سعی نموده ایم  قیمت متانسب با محصول خود ارائه دهیم تا محصولی که میخرید و جزء محصولات ماندگار در خانه شما باشد و تا آخر عمر نیاز به تعویض پیدا نکند. در صورتی که در سایتهای معتبری مثلدیجی کالا بررسی  کنید می بینید که اجاقهای ما از لحاظ کیفیت، بالا و از لحاظ قیمت متوسط ارزیابی شده اند.

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟

  • سهولت خرید اجاق گاز برتینو

مستقیم و بدون هزینه دلالی از کارخانه بخرید. بهترین قیمت خرید ممکن را به شما ارائه می دهیم. از سایت فروش رسمی برتینو (فروشگاه اینترنتی اسان جهاز)،  اجاق گاز برتینو مدل برگامو را با حذف همه هزینه های دلالی و واسطه گری، مستقیم از خود تولید کننده دریافت نمایید.

یا اینکه برتینو را از سایت دیجی کالا خرید نمایید:

خرید برتینو از دیجی کالا

خدمات پس از فروش اجاق گاز برتینو

برای اجاق گازهای برتینو، 24 ماه گارانتی VIP تینو سرویس و 60 ماه ارائه خدمات پس از فروش، ارائه شده است.برای آنهایی که ما را نمی شناسند، کیفیت اجاق گاز برتینو مدل برگامو را با تمام قدرت ضمانت خواهیم نمود.

اجاق گاز برتینو ساخت کجاست؟