اجاق گاز برتینو مدل وایلانت

بررسی دقیق اجاق گاز برتینو مدل وایلانت و مشاهده تصاویر

اجاق گاز برتینو مدل وایلانت Vaillant

برتینو در این اجاق گاز از شعله دوگانه پلوپزی استفاده کرده است که ولوم جداگانه نیز دارد. اگر توجه کنید یک شعله گوچک در وسط و یک شعله بزرگ در دور آن قرار دارد. در اکثر  اجاق گازهای موجود در بازار یا این شعله وسط وجود ندارد یا اینکه باید همزمان با شعله بزرگتر روشن شود. در اجاق برتینو مدل وایلانت این شعله با ولوم جداگانه روشن و خاموش می شود. از این شعله می توان برای قهوه جوش یا گرم کردن ظروف کوچک استفاده کرد و نیازی به روشن کردن شعله بزرگتر نیست. 

پس از این شعله می توان برای قهوه جوش استفاده کرد و از شعله بزرگتر می توان برای ظروف بزرگ و دیگها استفاده کرد.

یکی از قابلیتهای منحصر به فرد اجاق گاز وایلانت که آن را نسبت به دیگر مدلهای برتینو یا دیگر برندهای  موجود در بازار منحصر به فرد کرده است، قابلیت استفاده و روشن کردن همزمان شعله بالا و پایین فر با ولوم جداگانه است. برتینو در طراحی این محصول به طور جداگانه ولوم برای شعله گریل و شعله فر طراحی کرده است که هم باعث راحتی و هم زیبایی محصول شده است.

طراحی اجاق گاز برتینو مدل وایلانت

طراحی جدید برتینو در اجاق گاز وایلانت باعث زیبایی دوچندان محصول شده است. ۴ ولوم در یک طرف صفحه کنترل تاچ و ۴ ولوم دیگر در سمت دیکر آن است که هر کدام عملکرد جداگانه دارد. ظاهر دستگاه علاوه بر زیبایی نشان از حرفه ای بودن محصول دارد. همچنین کیفیت و جنس ولوم ها بهبود اساسی پیدا کرده است. دستگیره فر نیز با طراحی جدید و شیک خود سازگاری بسیار خوبی با بدنه دستگاه دارد و زیبایی آن را دوچندان کرده است.

اگر به پشت فر اجاق گاز برتینو نگاه نمایید، سوراخ هایی را خواهید دید که با زیبایی و فرم و طرح خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. سوراخ هایی که در بسیاری از برندهای مختلف، شاید نمایشی بیشتر نباشند که هستند. طراحی این اگزوز به نحوی بوده است که هیچ گاز خطرناکی داخل وان فر باقی نماند. یکی دیگر از قابلیتهای این اگزور سرد شدن بهینه اجاق بعد از استفاده از فرگاز آن است.

شیشه سکوریت

چند نفر از خریداران اجاق گاز توانایی تشخیص شیشه سکوریت را از شیشه های معمولی که تفاوت قیمت فضایی دارند، دارا می باشند؟ البته نیازی هم نیست، این یک تخصص است و هر کسی احتمالا آن را ندارد. شیشه سکوریت با ایمنی بالا و نشکن برای اجاق گاز برتینو طراحی شده است که علاوه بر زیبایی محصول، اطمینان خاطر از دوام و عدم اتلاف حرارت را به ارمغان می آورد. همچنین یک زوار دور تا دور برای استحکام شیشه سکوریت اجاق گاز برتینو  طراحی شده است که آن را در مقابل شوک های حرارتی محافظت می نماید. همچنین جهت شستشو و راحتی بیشتر، شیشه داخلی محصول به راحتی جدا می شود و می توان آن را شست و سپس جا  زد.

ورق های استفاده شده اجاق گاز برتینو برگامو

تفاوت قیمت یک دستگاه پرس معمولی با دستگاه پرس با کیفیت و عالی، به اندازه قیمت یک کارخانه می تواند باشد. دستگاه پرس استفاده شده برای خط تولید اجاق گاز برتینو از کارخانه جنرال موتورز امریکا خریداری شده است. از آنجا که کیفیت محصول نهایی را جزء جزء قطعات آن تعیین میکند، با بهره مندی از بهترین ماشین الات تولیدی سعی نموده ایم کیفیت محصول نهایی ارتقا یابد.

بین وان فر و بقیه فضای اجاق گاز مخصوصا صفحه کیبورد شعله ها، یک لایه ای برای جلوگیری از نفوذ گرما قرار داده می شود. جنس این لایه معمولا از پشم شیشه می باشد، که بهترین عایق گرما و دما است. در اجاق گاز برتینو دو لایه پشم شیشه با دانسیته بالا برای این منظور در نظر گرفته شده است. دقت نمایید که بسیاری از محصولات موجود در بازار فقط از یک لایه پشم شیشه آن هم با دانسیته متوسط استفاده شده است. با این پشم شیشه مورد استفاده در اجاق برتینو، امکان گرم شدن صفحه کیبورد شعله ها، در اجاق گاز برتینو در هنگام روشن شدن دستگاه فر، چیزی حدود صفر است.

برندهای بسیاری روی محصول خود سایز ورق مورد استفاده را ورق ۰.۷ میلی متر عنوان می کنند. متاسفانه برای ارزان تمام شدن آن از ورق با ضخامت ۰.۵ و گاهی هم ۰.۴ استفاده می کنند. برتینو خود را موظف دانسته از ورق با ضخامت ۰.۷ استفاده نماید.

البته استیل مورد استفاده در اجاق برتینو،  بهترین جنسی که در بازار موجود است. در کمتر برندی از آن استفاده شده است. همه این صفحات  استیل در کارخانه برتینو، به درستی اکسیدزدایی شده و لعابدار می شوند. در بعضی اجاق های بی کیفیت موجود در بازار، ضخامت کم و جنس ضعیف این ورق ها باعث ریزش و پوسته پوسته شدن این ورق ها به مرور خواهد شد که متاسفانه موجب نارضایتی مشتریان آن برندها شده است.

دیواره داخلی اجاق گاز برتینو مدل وایلانت

برای اولین بار و تنها اجاق گاز در ایران، دیواره اجاق گاز برتینو از جنس گرانیت با تکنولوژی ایتالیایی و وارد شده از این کشور معتبر در تهیه و تولید لوازم خانگی، به بازار ایران وارد شده است. این دیوار در اکثر برندهای موجود در بازار ایران فقط یک پوشش پودری است که بعد از مدتی احتمالا با ریزش و پوسیدگی همراه خواهد بود. دیواره گرانیتی اجاق گاز برتینو به شما اجازه می دهد به راحتی روغن ها  وچربی های چسبیده به دیواره را پاک نمایید، کاری که در دیواره های معمولی به این راحتی ها امکان آن وجود ندارد.