برای خرید آون توستر مارک خوب را چطور تشخیص بدهیم ؟

خرید آون توستر

[su_heading align=”right” margin=”10″]خرید آون توستر مارک خوب :[/su_heading]

 

نکات مهم و حائز اهمیت در مورد خرید آون توستر مارک خوب

اگر قصد دارید آون توستر خوبی را انتخاب کنید چند دقیقه ای با ما همراه باشید.بدون تردید خرید آون توستر (Toaster Oven) در زمره وسایل بسیار پرکاربرد و مفید در آشپزخانه ها محسوب می شود. خرید آون توسترها به عنوان یک وسیله راحت و راهگشا برای آماده سازی و پخت مواد غذایی در گستره وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

در پرتو استفاده از آون توستر، فرآیند برشته کردن، گرم کردن و پخت غذا به سادگی انجام می پذیرد. از آنجایی که تولید گرما در این دستگاه ها با سرعت بالایی صورت می گیرد، مدیریت این مورد به وسیله دکمه های کنترلی تعبیه شده در ساختار دستگاه به نحو مطلوب میسر می گردد. به طور معمول، دکمه های کنترلی بکار رفته در ساختار توسترها در دو مدل دیجیتالی و مکانیکی موجود می باشد. از این کلیدها برای سرعت بخشیدن به فرآیند پخت و گرم کردن غذا استفاده به عمل می آید. لازم به ذکر است که ارتفاع مناسب برای خرید آون توستر 8 الی 12 اینچ و اندازه استاندارد 15 تا 22 اینچ می باشد.

 

برتری آون توستر و مایکروویو 2

[aparat id=”KRrch”]

[su_heading align=”right” margin=”10″]مهمترین کاربرد و هدف خرید آون توستر :[/su_heading]

مهمترین کاربرد و هدف خرید آون توستر سرعت بخشیدن به عملیات پخت و پز و آماده کردن مواد غذایی و گرم کردن می باشد. اگرچه کاربردهایی دیگری مانند سوخاری کردن مرغ، کباب کردن، پختن و تست کردن نیز برای این دستگاه ها تعبیه شده است. دستگاه های آون توستر به سبب نوع طراحی و قابلیت های بالای خود، به سهولت می توانند نان تست آماده ساخته یا پختن سیب را انجام دهند.

بر همین اساس، طراحی دستگاه های توستر به گونه ای صورت می گیرد که مقدار مناسبی فضا در بالای محفظه پخت و پز موجود می باشد. در سوی مقابل، آون های دارای ابعاد کوچکتر از فضای کمتری برخوردار هستند. از نظر کارایی، آون توسترها علاوه بر دمای بالا از انرژی بسیار زیادی نیز برخوردار می باشند که این امر برای سرخ کردن یا تست کردن بسیار تاثیر گذار و مؤثر تلقی می شود. همچنین قابلیت تهیه و آماده سازی انواع کیک و شیرینی، کباب، ماهی، پیتزا و تخم مرغ در پرتو استفاده و خرید آون توسترها به راحتی امکان پذیر می باشد. در نتیجه، سرعت عمل و لذت بردن از آشپزی با استفاده از این محصولات به نحو مطلوب میسر می گردد.

 

پخت در  توستر

[su_heading align=”right” margin=”10″]خرید آون توستر، موارد کاربرد و طرز استفاده از آن :[/su_heading]

اگرچه بسیاری از مدل های فر قابلیت گرم کردن بشقاب غذا قبل از سرو کردن را تا دمای 200 درجه فارنهایت دارند، اما یکی از موارد کاربرد و خرید آون توستر گرم کردن بشقاب غذا در مدت زمان بسیار کم و در حدود پنج دقیقه و در دمای 170 درجه صورت می باشد. با استفاده از دستگاه های آون توستر امکان تست کردن یا بو دادن انواع آجیل ها و مغزها نیز میسر می شود. بدین منظور در ابتدا باید یک فویل آلومینیومی بر روی سطح سینی دستگاه پهن نموده و در ادامه به مدت ده الی پانزده دقیقه و در دمای حدود 350 درجه فارنهایت، اقدام به بو دادن و تست کردن مغزها نمود. از دیگر کاربردهای مثمر ثمر در خرید آون توسترها آماده کردن و تهیه کیک های ساده و شیرینی های خوش طعم و کوکی های خوشمزه به شمار می رود. برای کباب کردن یا برشته کردن فیله گوسفند، گوشت دنده، گوشت بره و مرغ نیز می توان حساب ویژه ای روی این محصولات باز کرد. گرم کردن غذا، داغ کردن غذاهای منجمد، پخت سیب زمینی، آب کردن پنیر به عنوان بکار بردن چاشنی در سوپ ها و سرعت بخشیدن در تهیه غذاهای مختلف، از دیگر کاربردهای مهم دستگاه های توستر محسوب می شود.

 

غذا در آون توستر

مؤلفه های مهم، حائز اهمیت و راهنمای خرید آون توستر

بررسی و اندازه گیری فضای مورد استفاده در آشپزخانه، یکی از نکات قابل توجه در خرید آون توستر به شمار می رود. بر همین اساس و در ابتدای امر باید محل اختصاص داده برای استفاده از دستگاه آون توستر را مشخص نمود. در ادامه، اطمینان حاصل کردن از فرم و اندازه دو شاخه و کابل برق توستر نیز باید مورد توجه واقع شود. همچنین بودن دستگاه در مجاورت پریز برق نیز نباید به دست فراموشی سپرده شود. چنانچه فضای مورد استفاده برای توستر در داخل کمد یا کابینت تعبیه شده است، اندازه گیری آن با متر در درجه اول اهمیت قرار دارد. چرا که وجود فضای خالی در اطراف آون توستر بیش از پیش اهمیت می یابد. ناگفته نماند که فضای اختصاص یافته نباید بیش از حد بسته یا کوچک باشد. به همین جهت اندازه گیری دقیق ارتفاع، طول و عرض فضای مورد استفاده در هنگام خرید آون توستر بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. بنابراین مناسب است که اندازه های صحیح را بر روی کاغذی نوشته و به ویژه در هنگام خرید در دسترس خود داشته باشید. در مراحل بعدی و در زمینه خرید توستر مشخص نمودن نوع کاربرد و استفاده از این محصول از نکات تاثیر گذار به شمار می رود. چنانچه برای مصرف کننده سوخاری کردن مرغ یا گرم کردن غذاهای مختلف مدنظر باشد، استفاده از آون توستر در این زمینه کمک شایانی می نماید. در صورت برخورداری از فضای محدود و کم، خرید توستر کوچک می تواند کمک کننده باشد. از آنجایی که دستگاه های توستر کوچک فضای کمی را اشغال می کنند به صورت روزانه می توان از آنها بهره کافی را برد. به همین جهت، دقت کردن به اندازه های خارجی و داخلی دستگاه نیز نباید فراموش شود. بر این اساس، سنجیدن فضای بیرونی با ابعاد آشپزخانه و همینطور سنجیدن اندازه بشقاب با ابعاد داخلی توستر بسیار تاثیر گذار می باشد. از راهنمایی های دیگر در خرید آون توستر توجه به نوع و نحوه آشپزی و عملکرد دستگاه می باشد. چراکه در برخی از مدل های این محصولات فقط قابلیت تست کردن و گرم کردن نان تعبیه شده است، در صورتی که مدل های دیگر آون توستر از قابلیت هایی نظیر سوخاری کردن مرغ و جوجه گردان برخوردار می باشند.

 خرید آون توستر

 یکی از فاکتورهای حائز اهمیت در خرید آون توستر گرمایش آن می باشد. برای صرفه جویی در وقت، استفاده از توستر تولید کننده گرمای بیشتر در طی زمان کوتاه مناسب تر به شمار می رود. از دیگر نکات مهم در هنگام خرید توستر، دقت کردن به طبقه ها و قفسه های آن می باشد. به طور معمول آون توسترها در ساختار خود از سینی های قابل حمل و قفسه هایی بهره می برند. این مسئله در نظافت و تمیز کردن دستگاه نیز برای افراد بسیار مفید و مناسب می باشد. در هنگام خرید آون توستر از بررسی کلیدها و دکمه های موجود در ساختار آن نباید غافل شد. برای خرید یک توستر مارک خوب توجه به این نکات بسیار تاثیر گذار و مفید تلقی می گردد.    

تمیز کردن توستر

 

خرید اینترنتی آون توستر برتینو (روی فروشگاه مورد نظر کلیک کنید)

مدل Romano 50L

آون توستر برتینو مدل ROMANO-50L

فروشگاه آسان جهاز خرید برتینو از دیجی کالا