تکنولوژی و فناوری‎های نوین در لوازم خانگی

تکنولوژی و فناوری‎های نوین در لوازم خانگی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‎های نوین در لوازم خانگی کلیه شرکت‎ها سعی دارند بهترین فناوری‎های خود را به کار بگیرند تا بتوانند خرید و فروش محصولات بیشتری را تجربه کنند. در حال حاضر در بسیاری از نمایشگاه‎ها معرفی جدیدترین فناوری‎ها صورت می‎گیرد و با حضور شرکت‎های معروفی مانند ال جی، سامسونگ، بوش و… رو به رو هستیم که با تلاش‎های مکرر و قابل مشاهده خواهیم دید که همگی در تکاپو هستند تا فناوری جدیدتری را تولید‎کنند. این شرکت‎ها، لوازم خانگی‎های هوشمند جالبی را معرفی نمودند که در ادامه برخی از آن‎ها را مشاهده می‎کنید:

لوازم خانگی هوشمند بوش:

شرکت بوش قصد دارد تکنولوژی و فناوری‎های نوین هوشمند تولید کند و همه کالاها را به هم متصل نماید. یکی از مزایای لوازم خانگی این شرکت پشتیانی از شبکه وای فای بوده که با اتصال به برنامه Connect Home قابل دسترسی و کنترل می‎باشد. این محصولات حتی امکان کنترل از راه دور هم دارند و دارای یک بانک اطلاعاتی دستورات غذا هم هستند. نمونه‎های اولیه این فناوری جدید اجاق گازها و ماشین‎های لباسشویی می‎باشد.

تکنولوژی و فناوری های نوین در لوازم خانگی برتینو
تکنولوژی و فناوری‎های نوین در لوازم خانگی

لوازم خانگی هوشمند سامسونگ:

شرکت سامسونگ اکنون در حال تولید لوازم هوشمند با استفاده از تکنولوژی و فناوری‎های نوین  است . که در حال حاضر در کلیه نمایشگاه‎ها تصاویری از لوازم خانگی هوشمند را ارائه می‎دهد. این تصاویر شامل دستگاه تصویه هوا، لامپ‎های هوشمند و لوازم صوتی قابل کنترل نیز هستند.

تکنولوژی و فناوری های نوین در لوازم خانگی
لوازم خانگی

جاروبرقی هوشمند سامسونگ:

یکی از لوازم هوشمند و فناوری‎های جدید تولید شده توسط شرکت سامسونگ جاروبرقی است که قدرت مکش آن به Powerbot VR9000 تا 60 برابر بیشتر از جاروبرقی‎های موجود در بازار است. یکی دیگر از ویژگی‎های این محصول می‎توان به بهره‎ گیری از سیستم چرخش باد در موتور با استفاده از نیروی گریز از مرکز اشاره کرد که با استفاده از این ویژگی ذرات مکش شده را با توجه به اندازه و وزن مرتب می‎کند و هر کدام را در محفظه مخصوص خود قرار می‎دهد و  این تکنولوژی باعث می‎شود زمان طولانی‎تری بتوانید از فیلتر و محفظه جارو استفاده کنید. همچنین این جاروبرقی‎ این امکان را دارد تا صاف‎ترین و راحت‎ترین مسیر را برای عبور خود انتخاب کند.

تکنولوژی و فناوری های نوین در لوازم خانگی

یخچال چهار درب InstaView:

این یخچال شامل یک نمایشگر LCD لمسی بوده که به شما اجازه می‎دهد با استفاده از آن به دنبال دستور غذا بگردید. و از محتویات داخل یخچال خود اطلاعاتی کسب کنید. حتی می‎توانید با این نمایشگر موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب و پخش کنید. با دوبار زدن روی این نمایشگر محتویات نمایش داده می‎شود و می‎توانید با یخچالتان صحبت و ارتباط برقرار کنید. این وسیله از دستیار هوشمند آمازون پشتیبانی می‎کند به همین دلیل بسیار هوشمند و قدرتمند می‎باشد.

یخچال فریزر برتینو
یخچال فریزر برتینو

ماشین‌ لباس‌شویی ال‌جی :

ماشین لباس‌شویی WT1901CK ال‌جی دارای یک درب از ناحیه فوقانی بوده که به سمت جلو باز می‎شود. با استفاده از تکنولوژی و فناوری‎های نوین در  این کالا می‎توانید دو دسته از لباس‎ها را به صورت جداگانه و به طور همزمان بشویید. این ابزار علاوه بر شست و شوی مقدار زیادی از لباس‎ها قابلیت چند برنامگی اختصاصی نیز بهره‎مند است و حتی می‎توانید قابلیت‎های ماشین لباس شویی و خشک کن را از راه دور کنترل کنید.

ماشین لباسشویی برتینو
ماشین لباسشویی برتینو