تولید آون توستر در ایران

لازم به توضیح است که تولید کننده و وارد کننده های متعددی در ایران فعالیت می کنند. که تولید کننده ها به دلیل اینکه سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند، بعضا مجبور به تولید محصول با مواد اولیه و قطعات بی کیفیت هستند که جای خود را در طبقه پایین بازار دارند و برند های وارداتی هم با توجه به تحریم های داخلی و خارجی و نرخ ارز، با قیمت بالایی در بازار عرضه میگردد. در این بین ما بر آن شدیم که با مهندسی معکوس بر روی بهترین آون توستر های اروپایی ازجمله تولیدات ایتالیا که بهترین لوازم خانگی خصوصا در بخش پخت و پز هستند، محصولی را طراحی و تولید و روانه بازار کنیم که دارای کیفیت بالا و قیمت رقابتی و مناسب سطح قدرت خرید مصرف کننده باشد.
تیم برتینو، به لطف پروردگار و همکاران سطح کشور موفق به فروش تیراژ بالای از این محصول را در داخل و خارج از مرزها شده و نتیجه سه سال تلاش تیم طراحی، قالبسازی و تولید این مجموعه را در قالب رضایت حداکثری مشتری و فروش بالا، گرفتیم.
 
 
اکنون این مجموعه توانایی تولید به صورت OEM و همکاری با برند های معتبر و حتی نوپا  ایرانی را دارد و پذیرای تولید کنندگان (در جهت تکمیل سبد محصولات) و وارد کنندگان (درجهت تسهیل در تامین کالا ) هستیم. همکاری با برند های معتبرایرانی افتخار ماست و مطمئن باشند که برندشان وقتی روی محصول ما درج می شود، نهایت امانتداری نسبت به اعتبار برندشان حفظ خواهد شد.   
در ساخت آون توستر قطعات مختلفی به کار میروند. تعدادی از قطعات که جزء قطعات اصلی و کارکردی دستگاه هستند و کیفیت کلی دستگاه بر پایه کیفیت این قطعات سنجیده می شود عبارتند از:
 
  • عایق بندی و پشم سنگ دور محفظه فر و ضخامت آن
  • موتور جوجه گردان
  • کیفیت ورق داخلی و خارجی
  • سیم کشی و سیستم برق آون توستر
  • کیفیت شیشه نشکن و ضد شوک حرارتی
  • ولوم های عایق ضد حرارت و ضد جرم گرفتگی
  • دسته استیل درب فر
  • پایه ضد لرزش و الکتریسیته ساکن 
  • چاپ با کیفیت روی شیشه فر با قابلیت ماندگاری بالا و ضد رنگ پریدگی

ولوم های تنظیم دما و زمان

همانطور که میدانید و در گذشته اینگونه بوده است، محصولاتی این چنینی که در معرض گرما هستند به مرور زمان ولوم های پلاستیکی و پلی آمین بعد از مدتی کار کردن و در معرض حرارت بودن از بین میروند. این از بین رفتگی در قالب دفرمه شدن و شکستگی خود را نشان می دهد.

ما در تولید ولوم های آون توستر برتینو، از جنس زاماک استفاده کردیم که مخلوط فلز و پلی آمید است و جمله مواد نسوز قوی به شمار می رود. جنس زاماک قابل شستشو بوده به طوری که بعد از شستشو ولوم ها مانند محصول نو می شوند و هیچ تفاوتی نمی کند.

عایق دور دستگاه

ما برای عایق سازی این محصول از پشم سنگ استفاده کرده ایم(شرکت پشم سنگ آریا).  می توانیم ادعا کنیم که تنها شرکتی که در ایران از پشم سنگ آن هم با دانسیته ۱۰۰ و ضخامت ۳ سانتی متر استفاده می کند محصول آون توستر برتینو است . این کار را برای اینکه تعهد به ساخت محصول با کیفیت و اعتبار بخشی به برند برتینو داریم، انجام می دهیم. وقتی داخل فر با دمای ۲۸۰ درجه روشن است میتوانید تست کنید که حتی پس از یک ساعت هم روی بدنه و اطراف دستگاه سرد بوده و با دمای محیط یکی است. اینگونه هم از اتلاف دما جلوگیری کرده ایم و هم تجربه پخت بینظیری برای غذاهای داخل فر فراهم می آوریم.

ضمنا در مدلهایی که صفحه کنترل دیجیتالی دارند، صفحه دیجیتال همواره عملکرد خود را در حین روشن بودن دستگاه حفظ می کند و به دلیل عایق بودن کامل دستگاه، قسمت تاچ صفحه دیجیتال همیشه کار میکند و انگشت را نمی سوزاند و عملکرد بی نقصی دارد.

قابل ذکر است که چون ورق مورد استفاده در بدنه فلز ضخامت بالایی دارد و حتی در جداره ها دوجداره در نظر گرفته شده است، تبادل دمایی به صفر می رسد. در حین کار آون توستر برتینو  نه تنها بدنه گرم نیست، بلکه با دمای محیط یکی است.

پوشش داخلی دستگاه

در تولید توستر پوشش داخلی آون توستر می تواند گالوانیزه باشد یا لعاب. ما در تولید آون توستر برتینو جنس لعاب را انتخاب نکردیم چون مثل چینی شکستنی است و در جابجایی احتمال شکستن و خش برداشتن هست. ما در تولید توستر از آون توستر های دلمونتی ایتالیا که جز بهترینهای دنیا است، مهندسی معکوس کردیم و از ورق گالوانیزه درجه یک استفاده کردیم. مزیت ورق گالوانیزه مورد استفاده در برتینو این است که اولاً از ورق  ضخامت۷۰ استفاده شده و ثانیا از تولیدات شرکتهای گالوانیزه داخل کشور که صادراتی هم هست استفاده شده است. این نوع گالوانیزه در شستشو خیلی کمک میکند که با استفاده از این نوع ورق، هر نوع کثیفی یا غذای باقیمانده در دستگاه به آسانی پاک می شود

قالبسازی و مونتاژ

در کارخانه تولید آون توستر برتینو، حدود ۷۰ دست قالب برای تولید محصول به خدمت گرفته شده اند. اگر در مرور زمان این محصول در اثر استفاده زیاد یا جابجایی، غر شدگی یا لهیدگی به وجود آمد، همان تکه مشکلدار قابل تعویض خواهد بود چون در ساخت محصول از جوشکاری استفاده نشده است. وقتی از جوش دادن استفاده شود، جای جوشها همیشه زنگ میزند یا دچار ترک می شود. آون توستر برتینو  با ۱۸۰ عدد پیچ مونتاژ می شود. مزیت پیچ این است که صدای سرد و گرم شدن از دستگاه حذف می شود. وقتی محصول گرم یا سرد می شود (حین کار یا بعد از کار) اگر جوش استفاده شده باشد، جای جوشها دچار انقباض و انبساط می شود و صدای تق تق از محصول می آید ولی هنگامی که پیچ استفاده بشود به هیچ وجه چنین صدایی از دستگاه نمی آید. چون شما با یک محصول بسیار با کیفیت طرفید.

قطعات اصلی ساخت ترکیه

سلکتورهای مورد استفاده در آون توستر برتینو مستقیم از ترکیه وارد شده و به راحتی تا ۳۰ سال بدون عیب کار می کند. ترموستاتهای دستگاه خارجی از بهترین جنس هستند و این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که هر دمایی که دلخواه شماست می توانید دستگاه را تنظیم نمایید و دما در آن درجه ثابت می شود. چون بعضی دستور پخت ها باید با دمای مشخص و دقیقی پخته شوند  . با ترموستات با کیفیت، دقیق وقتی المنت به دما مورد نظر رسید، آن را ثابت نگه می دارد.

شیشه درب محصول و صفحه تاچ

خیلی از شرکتها از شیشه فلوت کاوه در محصولشان استفاده می کنند که دارای رنگها و سایزهای مختلف دارد و سایزهای عرف بازار در کارهای ساختمانی و مغازه ها استفاده می شود. ولی ما در تولید محصولمان از این نوع شیشه استفاده نکردیم و یک نوع شیشه مرغوبتر مناسب این محصول استفاده کردیم.

شیشه های مورد استفاده در آون توستر برتینو در شرکت معتبر و بزرگ کارخانه شیشه اردکان تولید می شود که صادرات به خاورمیانه دارد و کیفیت بسیار بالایی دارد. چون ما روی محصول خود حساسیم که حتما محصول با کیفیت تولید شود و برند برتینو از اعتبار بالایی برخوردار شود،  از شیشه های خارجی این شرکت استفاده کردیم که  از لحاظ شفافی یکی هستند و بهترین چاپ را دارند. این شیشه ها در دستگاه سکوریت (وارد شده از آلمان و ایتالیا) به صورت سکوریت می شود و غیر قابل شکستن می شود و در صورت شکستن در اثر ضربه های سنگین، ایمن هستند.

جوجه گردان و فن کانوکشن

لازم است بدانید که پخت غذا با برق به صرفه تر و با مغزپختی بهتری انجام می شود.  وزن مرغ بین ۱.۵ تا ۱.۸ کیلوگرم است که می تواند در دستگاه استفاده شود و به صورت بالانس روی جوجه گردان سوار شود. موتور جوجه گردان مستقیم از خارج وارد می شود و ۲ سال ضمانت دارد.

آون توستر برتینو مجز به فن داخل فر بوده که باعث می شود گرما در کل فضای فر پخش شود. فن آون تولید شرکت دمنده ایران هست که بهترین شرکت تولید کننده فن در کشور است. با استفاده از فن کانوشن کل غذا یکنواخت پخته می شود (مثلا وسط کیک یاکناره ها یکنواخت پخته می شود). در تولید توستر فن کانوکشن از اهمیت بالایی برخوردار است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی محصولات ریز برتینو ۲ سال است و مصرف کننده همزمان با خرید محصول با ثبت شماره سریال محصول در سایت ، گارانتی محصول را فعال کرده یا به شماره تلفن موجود در کارت گارانتی پیامک می نماید. تینو سرویس با ۳۸۰ شعبه در سراسر کشور تضمین کننده گارانتی محصول است. تامین قطعات بریتنو ظرف زمان ۲۴ساعت تامین می شود که حداکر تا ۴۸ الی ۷۲ ساعت به دست مشتری میرسد.هدف ما در خدمات پس از فروش احترام به مشتری برتینو و ارتقاء برند برتینو با عرضه محصولات با کیفیت با این برند است.

ضمنا چون قالبها و تجهیزات تولیدی این محصول تماما از خارج خریداری شده و داخل موجود است، تینو سرویس در واحد پشتیبانی قطعه تا ۱۰ سال قطعات را تامین می نماید.