ماشین لباسشویی برتینو مدل BWMI71239

بررسی دقیق ماشین لباسشویی برتینو مدل BWMI71239 و مشاهده تصاویر

ماشین لباسشویی برتینو مدل BWMI71239

ماشین لباسشویی برتینو مدل BWMI71239 یک ماشین لباسشویی فوق العاده کم مصرف و طبق نیاز خانواده های تا 6 نفره است.

این ماشین لباسشویی برتینو مدل BWMI71239 با برنامه های مختلفی که دارد تمامی نیازهای شما را پوشش می دهد. صفحه نمایشگر LED باکیفیت نمایش بالا A-LED در کنار 20 برنامه شست و شوی متفاوت ، برنامه شست و شوی لباس کودک ،قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار و قابلیت شست و شوی سریع لباس ها و سیستم زمان بندی شروع کار ماشین لباسشویی برتینو مدل BWMI71239 از مزیت های این ماشین لباسشویی است.

از جمله قابلیت ها و امکانات ویژه ای که این ماشین لباسشویی برتینو مدل BWMI71239  دارد سیستم فوق هوشمند آن است. این سیستم هوشمند بطور خودکار کارهایی را انجام می دهد که کمتر مدل ماشین لباسشویی این امکانات را دارد. از جمله کارهایی که بطور هوشمند توسط ماشین لباسشویی انجام می گیرد عبارتند از :

  1. برنامه خودکار تمیز کردن دیگ ماشین لباسشویی
  2. سیستم کنترل عیب یابی هوشمند
  3. سیستم اجرای ادامه برنامه شستشو در هنگام قطع و وصل برق
  4. سیستم کنترل دما بصورت هوشمند

ماشین لباسشویی برتینو 7 کیلویی مدل BWMI71239 با بهره وری انرژی +++A یک ماشین لباسشویی بی نظیر است نیروی محرکه موتور 71239 از نوع تسمه ای بی صدا می باشد. برنامه شستشوی ظریف و پشمی ،سیستم ایمنی نوزادان ،سیستم شستشوی روزانه و سیستم پوشاک رنگ تیره از دیگر ویژگی های 71239 می باشد.

موتور ماشین لباسشویی برتینو BWMI71239

مدل BWMI71239 بسیار پرقدرت بوده و طراحی خاص ان موجب شده که طول عمر بسیار بالایی داشته باشد. تعداد دور این محصول 1200 میباشد که تقریبا در کمتر لباس شویی با ظرفیت 7 کیلو از این قدرت بهره برده شده است. مصرف این دستگاه بسیار کم بوده و دارای رده ی انرژی +++A است که این یعنی 30 درصد مصرف کمتری نسبت به رده ی انرژی A دارد. به واسطه ی قدرت بالای محصول میتوانید حتی در اب سرد 20 درجه هم لباس ها را کاملا تمیز کنید.

ویژگی شستشوی سریع

یکی از موارد بسیار اساسی در یک لباسشویی سرعت شست و شو است، زیرا این زمان هر چقدر کوتاهتر باشد هم مصرف انرژی پایین می اید و هم استهلاک دستگاه کمتر شده و طول عمر ان بالا میرود. سرعت ۱۲۰۰ دوری این محصول باعث افزایش سرعت شستن میشود در کنار ان سرعت خشک کردن و گرفتن اب محصول هم بیشتر میشود. نیازی نیست که چندین ساعت در روز منتظر باشید تا لباسهایتان شسته شوند با برنامه ی سریع این لباسشویی شما میتوانید تنها در ۲۸ دقیقه تمام لباس هایتان را بشویید.اگر تنها حجم های کمتر مانند دو کیلو در لباسشویی دارید این زمان به ۱۴ دقیقه کاهش خواهد یافت.

سایر امکانات ماشین لباسشویی برتینو مدل BWMI71239

صفحه نمایش این محصول دیجیتالی بوده و بسیار زیبا طراحی شده است. با این صفحه نمایش زیبا شما قادر خواهید بود که زمان باقی مانده شستشو و یا مدت زمان باقی مانده تا شروع کار را مشاهده کنید.  لباسشویی برتینو مدل ۷۱۲۳۹ دارای سنسورهایی است که میزان سطح اب درون دیگ را به صورت کاملا اتوماتیک تنظیم میکند در نتیجه با تعین مقدار لباس بارگیری شده درون دیگ این لباسشویی مقدار اب را تعیین میکند تا به این ترتیب از مصرف اب و مواد شوینده ی بیشتر از حد نیاز جلوگیری کند.

لازم به ذکر است، کل دستگاه گارانتی ۲۴ ماهه تینو سرویس را دارا می باشد و ۱۰ سال هم روی موتور گارانتی میدهد.