5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

نکات مهم و کاربردی در خرید آون توستر

[su_heading align=”right”]نکته کلیدی در خرید آون توستر :[/su_heading]

[su_tooltip position=”north” content=”لطفاً تا پایان همراه ما باشید”]خواندن این مطلب 5 دقیقه زمان شما را می‌گیرد و شامل 5 نکته کلیدی در خرید آون توستر ،نکات و ویژگی‌هایی آون توستر است که هرکسی برای شما عنوان نمی‌کند.[/su_tooltip]

نکات کلیدی در خرید آون توستر شامل موارد متعددی می شود.در خرید آون توستر یا فر برقی، به عنوان یکی از وسایل کاربردی و کارآمد در محیط های آشپزخانه، مد نظر قرار دادن یک سری نکات، بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. رعایت این اصول به ویژه در هنگام خرید آون توستر و توستر کمک شایانی به استفاده بهینه از این لوازم خانگی پرکاربرد می نماید.

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

[su_highlight background=”#44fb92″]اول باید بدونیم چه کارهایی از توستر بر میاد [/su_highlight]

 به طور کلی، از توستر به منظور برشته و تست کردن نان استفاده به عمل می آید. همچنین این محصولات فضای کمی را در محیط های آشپزخانه به خود اختصاص می دهند. از طرف دیگر فر برقی، برای تسریع در آماده کردن و پخت کوتاه مدت مواد غذایی و داغ کردن پنیر و همینطور انواع پیتزا در طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین با استفاده از این محصولات، قابلیت هایی نظیر آب کردن مواد غذایی یخ زده، پخت انواع کیک، بریان کردن، کباب کردن جوجه، گرم کردن انواع مختلف پیتزا و همینطور نان به نحو مطلوب محقق می شود. به طور معمول، این محصولات فرآیند ایجاد گرما را به وسیله المنت های حرارتی یا فن انجام می دهند که این امر در خرید آون توستر می تواند مد نظر واقع شود. امروزه از این وسایل با عنوان لوازم کار راه انداز، پر استفاده و بسیار پرطرفدار نام برده می شود.

5 نکته کلیدی در خرید اون توستر

[su_animate type=”slideInLeft” duration=”4″][su_heading align=”right” margin=”10″]قبل از خرید آون توستر به این موارد دقت کنید ![/su_heading][/su_animate]

⚫️ 1_ در خرید آون توستر، انتخاب مدل های برخوردار از درب های شیشه ای بسیار کاربردی و راهگشا به شمار می آید، چرا که علاوه بر استحکام بالا، فرآیند انجام عملیات پخت و پز برای مصرف کننده قابل رؤیت می باشد.

⚫️ 2_ یکی از 5 نکته کلیدی در خرید آون توستر داشتن سینی مخصوص دستگاه های توستر برای تمیز کردن فضای داخل محفظه است که بسیار مؤثر و تاثیر گذار است، چراکه علاوه بر قابل حمل بودن، شستشو و تمیز کردن سینی نیز به راحتی انجام می شود.

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

⚫️ 3_ با استفاده از انتخابگرهای چرخشی تعبیه شده در این محصولات، به سهولت می توان تنظیمات زمان و نوع پخت و دمای فر برقی را انجام داد. امروزه تحت تاثیر تغییر و تحولات صورت گرفته در طراحی و ساخت آون توستر ها، امکاناتی نظیر قابلیت کنترل از راه دور، استفاده از تایمرهای دیجیتالی و دکمه های تماسی برای این محصولات در نظر گرفته می شود. بسیاری از آون توستر ها، در ساختار خود از یک عملکرد منحصر به فرد به نام کانوکشن (convection) بهره می برند.

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

عملکرد کانوکشن بدین صورت است که علاوه بر ایجاد میزان حرارت بالاتر، این حرارت به شکل یکپارچه و یکنواخت در تمام بخش های توستر انتشار پیدا می کند. در خرید آون توسترهای فاقد این عملکرد، معمولاً فرآیند تولید حرارت برای مواد غذایی از طریق دیواره های آن انتقال می یابد که در این حالت گرما به صورت یکنواخت در تمام قسمت های دستگاه پخش نمی شود. در نتیجه این امر پخت مواد غذایی یکنواخت انجام نمی گردد.

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

این مشکلات با استفاده از فناوری کانوکشن در طراحی این محصولات به نحو مطلوب مرتفع شده است. بر همین اساس، در خرید آون توستر باید به برخورداری از این عملکرد نیز دقت و توجه نمود.

⚫️ 4_ یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در خرید آون توستر، استفاده از درب شیشه ای و نشکن در ساختار آن می باشد. همچنین داشتن سینی کشویی متصل به درب، به منظور جمع آوری مواد غذایی داغ دستگاه توستر نیز باید مورد توجه قرار گیرد. سینی دستگاه به گونه ای طراحی شده است که با باز کردن درب می توان سینی را به سمت خود حرکت داد. بر این اساس، بیرون آوردن غذای داغ به راحتی صورت می گیرد.

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

⚫️5 _ برخورداری از سینی دوم و زیر سینی، یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در خرید توستر به شمار می رود. چرا که در این صورت قابلیت جمع آوری و تمیز نمودن مواد غذایی ریخته شده و خرده های نان به سهولت میسر می شود.

[su_pullquote align=”right”]این 5 نکته کلیدی در خرید آون توستر را در خاطر داشته باشید و موارد زیر را هم اگر چاشنی نکات قبلی کنید حتماً نتیجه بهتری میگیرین[/su_pullquote]

همچنین این امر در نظافت و تمیز کردن آون توستر نیز به کاربر کمک شایانی می نماید. به عبارت دیگر استفاده از یک سینی در زیر سینی اول در این دستگاه ها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برخورداری محصول از پایه و فاصله از کف، از دیگر نکات بسیار مهم در خرید آون توستر محسوب می شود. چرا که عدم دقت به این موضوع با قرار گرفتن دستگاه بر روی سطح کابینت و نشت آب در این قسمت، احتمال برق گرفتگی و خرابی دستگاه بسیار بالا می باشد. بنابراین داشتن پایه و جلوگیری از نفوذ آب به داخل دستگاه طول عمر مفید آن را افزایش می دهد.

 

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

 

 

[su_animate type=”fadeIn” duration=”7.5″][su_heading align=”right” margin=”10″]خرید آون توستر و نکات مهم در هنگام استفاده از آن :[/su_heading][/su_animate]

در موضوع نکات کلیدی در خرید آون توستر، توجه نمودن به نکاتی لازم و ضروری می شود. بر همین اساس، پس از اولین استفاده و برای از بین بردن بوی بد، مناسب است که در ابتدا لوازم و تجهیزات دستگاه توستر را برداشته و سپس دستگاه را با درب باز و به مدت نیم ساعت روشن نگه داشت.

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

از آنجایی که این محصولات به منظور گرم کردن و پخت و پز مواد غذایی بکار می روند، به همین دلیل باید از استفاده دستگاه برای سایر کاربردها اجتناب نمود. هنگام استفاده از اون توستر باید کابل های برق از بخش های داغ دستگاه کاملاً به دور باشند. از دیگر نکات مهم در این زمینه داشتن فاصله ده سانتیمتری دستگاه آون توستر با دیوار می باشد. در مواقع استفاده از دستگاه توستر، سطح شیشه و سطح خارجی آن به علت تولید گرما و حرارت داغ می شود که در این حالت باید از دست زدن به دستگاه پرهیز نمود.

[su_highlight background=”#44fb92″]قرار دادن دستگاه بر روی سطح هموار و فاقد هر گونه شیب و همنیطور عدم قرار دادن اشیا بر روی آن به ویژه در هنگام استفاده، از دیگر نکات حائز اهمیت در خرید آون توستر به شمار می رود. همچنین در هنگام استفاده از دستگاه نباید هیچگونه پوششی بر روی سطح آن قرار بگیرد.[/su_highlight]

شستن لوازم توستر بعد یا قبل از استفاده نیز در این زمینه بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می رود. عدم اعمال فشار به درب دستگاه و هنگام بیرون آوردن وسایل نیز در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد. عدم تغییر مکان و حرکت آون توستر بلافاصله بعد از استفاده و صبر کردن تا خنک شدن آن، عدم استفاده از توستر در فضاهای قابل اشتعال و مرطوب و نم دار و آتش زا، پرهیز از چکیدن آب بر روی شیشه داغ محصول و عدم استفاده از سینی دستگاه در اثر ایجاد خراش، از دیگر نکات قابل توجه در هنگام خرید توستر قلمداد می شود.

 

چرا که در صورت به وجود آمدن خراش بر روی سینی، احتمال ایجاد مشکلات و بیماری برای افراد وجود دارد. همچنین استفاده از این دستگاه برای کودکان، افراد دارای مشکلات حرکتی و افراد کم توان ذهنی به هیچ وجه توصیه نمی شود.

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

برای خرید آون توستر باید متناسب با نوع نیاز خود اقدام نمود. در این صورت چنانچه استفاده از دستگاه تنها به منظور تست کردن نان صورت می گیرد، آون توستر ارزان و ساده، گزینه قابل قبولی محسوب می شود. در صورتی که علاوه بر گرم کردن انتظاراتی دیگری نظیر ذوب کردن پنیر پیتزا، پخت و پز مواد غذایی و گرم کردن پیتزا از دستگاه توستر دارید، بر روی خرید آون توستر می توان حساب ویژه ای را باز نمود.

[aparat id=”KRrch”]

[su_animate type=”lightSpeedIn” duration=”4″][su_heading align=”right” margin=”10″]مزیت ها، فواید و معایب خرید آون توستر :[/su_heading][/su_animate]

عملکرد ساده و راحت، یکی از نقاط قوت و مثبت در خرید آون توستر به شمار می رود. تامین و تولید حرارت دستگاه های توستر به وسیله جریان برق برقرار می شود. به همین جهت المنت های تعبیه شده در این محصولات علاوه بر بی خطر بودن، امکان لغو یا ادامه فرآیند پخت و پز در هر لحظه برای کاربر وجود دارد. به همین جهت، کاربر قادر خواهد بود برای قرار گرفتن در انجام درست فرآیند و عملیات پخت و پز، با باز نمودن درب دستگاه، بر روی این مورد نظارت نماید. از آنجایی که تنظیمات دستگاه های توستر به شیوه مکانیکی اعمال می گردد، قابلیت کار کردن با این دستگاه ها برای قریب به اتفاق افراد امکان پذیر می باشد.

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

 یکی از مزیت های مؤثر و تاثیر گذار خرید آون توستر قابلیت اعمال تنظیمات نوع، نحوه و زمان پخت مواد غذایی می باشد. این امر در پرتو وجود کانوکشن، جوجه گردان، المنت های بالا و المنت های پایین در آون توسترها فراهم می شود.

5 نکته کلیدی در خرید آون توستر

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ admin_preview_bg=”]

در سوی مقابل، مصرف برق بالا، یکی از نقاط ضعف در خرید توستر به حساب می آید. اگرچه به سبب مدت زمان کوتاه در هنگام استفاده از دستگاه، اثر گذاری خیلی بالایی بر روی افزایش مصرف و افزایش قبض برق از خود برجای نمی گذارد.

در مقایسه با مایکروویوها، توسترها برای گرم کردن مواد غذایی زمان بیشتری را صرف می کنند که این مورد نیز در زمره معایب این نوع لوازم خانگی تلقی می شود. از دیگر نقاط ضعف در خرید آون توسترها، داغ شدن قسمت های بدنه خارجی دستگاه می باشد که احتمال خطر و سوختگی به ویژه برای کودکان را افزایش می دهد. بنابراین و به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی آگاه ساختن و یادآوری این موضوع به کودکان حائز اهمیت می باشد. این مورد مهمی است که در نکات کلیدی در خرید آون توستر باید بدان توجه ویژه داشت.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با لمس این لینک با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

خرید اینترنتی آون توستر برتینو (روی فروشگاه مورد نظر کلیک کنید)

خرید اینترنتی آون توستر

فروشگاه آسان جهاز خرید برتینو از دیجی کالا

 

 

لینک کوتاه: https://bertino.ir/?p=3634    

 

خواندن مقاله زیر را هم به شما توصیه می کنیم:

https://bertino.ir/%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%a7%d8%a6%d8%b2-%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%88%d9%86/