جدیدترین امکانات یخچال های امروزی با تکنولوژی های جدید

یخچال فریزر برتینو

امروزه یخچال با انواع و برندهای زیادی تولید و به بازار عرضه شده  و پیشرفت های بسیاری نسبت به محصولات قبلی کرده اند. از تفاوت های ان ها میتوان به موتور، میزان کم شدن صدا، بدنه های استیل، قابلیت اتصال به  موبایل و …. اشاره کرد.

موتور اینورتر خطی

یکی از اصلی ترین تغییراتی که به وجود امده است استفاده از کمپرسورهای بسیار پیشرفته و متفاوت میباشد.

از مزایای این موتور ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد که باید در خرید به ان ها توجه داشت:

  1. استفاده از جریان متناوب و با فرکانس مورد نیاز
  2. کم ‌و زیاد کردن دور موتور
  3. کاهش هزینه برق مصرفی
  4. راه اندازی بسیار نرم و کم صدا بدون ضربه زدن و لرزش

بدنه‌ی استیل 

در تولید یخچال های جدید شرکت ها سعی دارند تا از بدنه های استیل ضد زنگ استفاده کنند . این موضوع علاوه بر زیبایی ظاهری به عدم هدر رفتن انرژی کمک بسیار چشم گیری خواهد کرد. کالاهای با بدنه استیل از لحاظ استحکام در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی مقاوم هستند و از لحاظ قیمت هم تفاوت قیمت دارند. تنها ایرادی که میتوان به بدنه های استیل بعد از قیمت بالاتر نسبت به مدلهای بدنه معمولی گرفت جا ماندن اثر انگشت بر روی بدنه ان ها نیز میباشد.

نورپردازی یخچال

استفاده از نورپردازی های مناسب فضای درونی جلوه بسیار زیادی به درون یخچال ها داده است . اگر نورپردازی ضعیف باشد و یا از چراغ های کم نور استفاده شده باشد ممکن است زمان استفاده دچار مشکل شوید و ظرفی که در انتهای طبقات قرار دارد را براحتی پیدا نکنید. معمولا ان ها دارای یک لامپ در قسمت بالایی هستند اما برخی مدل‌ها از چراغ ‌های کناری نیز  استفاده کرده و در نتیجه هر طبقه به ‌صورت مجزا نورپردازی می‌شود. از مزایای یک نورپردازی عالی میتوان به افزایش نور تدریجی هنگام باز کردن درب اشاره کرد.

آب ‌ریز و یخ ‌ساز روی درب یخچال

خرید یخچال های مجهز به یخساز و آبریز دارای انواع مختلفی هستند که باید توجه به مصرف روزانه خانواده داشته باشید. تامین آب دستگاه هم از طریق مخزن آبریز دستی و هم از طریق لوله کشی صورت می گیرد. در صورتی که از مخزن دستی استفاده کنید باید در زمان خالی شدن ان را پر کنید ولی مخزن هایی که قابلیت اتصال به لوله کشی آب شهری را دارند بصورت اتوماتیک پر خواهند شد. از مزیت جالب ابریز های جدید تعبیه شده روی درب میتوان به قطع خودکار اشاره کرد .به صورتی است که شما ظرف را در زیر آبریز قرار  داده و به دنبال کارهای خود می روید، ابریز ظرف شما را پرکرده و قبل از لبریز شدن آب را قطع میکند.

یخچال فریزر برتینو
یخچال فریزر برتینو

شرکت برتینو  با تولید یخچال هایی با قابلیت های گفته شده توانسته است نیاز مشتریان را برطرف ساخته و ان ها را مجهز به بهترین امکانات کند. یخچال برتینو  مجهز به نسل جدید کمپرسور های کم مصرف با 20% صرفه جویی بیشتر انرژی بوده که در میان برندهای دیگر متمایز شده است.

یخچال فریزر برتینو
یخچال فریزر برتینو

اگر قصد خرید یخچال فریزر برتینو برای جهیزیه خود را دارید میتوانید با استفاده از مشاوره خرید جهیزیه رایگان توسط فروشگاه اینترنتی آسان جهاز خرید خود را انجام دهید و از بهترین ها بهره مند شوید. آسان جهاز با فروش بهترین برندها میتواند لیست جهیزیه شما را تهیه و ارائه دهد.