ماشین لباسشویی برتینو

بررسی دقیق ماشین لباسشویی برتینو و مشاهده تصاویر

انواع ماشین لباسشویی برتینو

برای مشاهده هر مدل، بر روی آن کلیک کنید!

ماشین لباسشویی برتینو

با سیستم شستشوی و آبکشی اضافه همیشه لباس‎هایی عاری از هر گونه آلودگی داشته باشید. همچنین قابلیت اضافه نمودن تعداد آبکشی‎ها فراهم است. جنس دیگ الماسه از فولاد ضد زنگ است و از دوام آن شگفت زده خواهید شد. با دیگ الماسه برتینو، لباس‎هایتان هرگز نخ‎کش نمی‎شوند.

سیستم حباب ساز برتینو(در مدلهای دارای این ویژگی) باعث می‎شوند که تمامی آنزیم‎های پودرهای ماشین لباسشویی آزاد شوند و بدین ترتیب کیفیت شستشو دو چندان شود و در مصرف آب صرفه جویی شود

صفحه نمایش دیجیتال

ماشین لباسشویی های برتینو(در مدلهای خاص) دارای صفحه نمایش دیجیتال بوده که می توان تنظیمات دستگاه را در آن مشاهده کرد. تنظیم سرعت خش کن، دمای آب، نوع برنامه و تعداد دفعات آبکشی را می توان در این صفحه دیجیتالی مشاهده و تنظیم کرد.

مصرف انرژی ماشین لباسشویی برتینو

ماشین های لباسشویی برتینو دارای رده انرژی بهینه +A تا +++A بوده (بسته به مدل) و چون ماشین لباسشویی از جمله لوازم خانگی است که ممکن است مصرف برق زیادی داشته باشد، با داشتن مصرف بهینه A دیگر دغدغه مصرف زیاد برق نخواهید داشت.

اصطلاحات ماشین لباسشویی برتینو

منظور از Rinse تعداد آبکشی است. شما می توانید بر اساس نیاز تعداد آبکشی را تعیین نمایید. در صورتی که به ماشین لباسشویی برنامه داده اید خود دستگاه تعداد آبکشی را تنظیم می نماید

منظور از این واژه دور خشک کن می باشد. بسته به مدل ماشین لباسشویی برتینو، می توانید دور خشک کن را از ۹۰۰ دور بر دقیقه تا ۱۴۰۰ دور بر دقیقه تنظیم نمایید.

توجه کنید که هرچه دور خشک کن بالا باشد، لباسها در انتها با کمترین میزان رطوبت خواهند بود. ولی از طرف دیگر ممکن است مصرف برق بالاتر رود

منظور از Babycare شستشوی لباسهای کودک یا لباسهایی است که نیاز به پاکسازی کامل میکروبها و لکه ها دارند. خصوصا برای افرادی که پوست حساسی دارند بهتر است از این حالت شستشو استفاده شود. در این حالت ماشین لباسشویی برتینو، لباسها را با دمای بالا و چندین بار آبکشی می شوید.

امکانات ویژه ماشین لباسشویی های برتینو