اجاق گاز برتینو

بررسی دقیق اجاق گاز برتینو و مشاهده تصاویر

انواع اجاق گاز برتینو

برای مشاهده هر مدل، بر روی آن کلیک کنید!

سینی چربی گیر بزرگ

سینی های چربی گیر سایز بزرگ اجاق گاز برتینو به شما این امکان را می دهد که مثلا هنگام سرخ کردن مرغ گریل، چربی های داخل این سینی رخته و فضای داخلی فر را کثیف ننماید. همچنین باید مقداری آب نیز داخل آن ریخته تا از چسبیدن قطرات چربی به سینی جلوگیری شود. علاوه بر این موضوع، هنگام تهیه غذاهایی که داخل ظرف آنها آب وجود دارد و احتمال سر رفتن در اثر جوشیدن آب داخل غذا هست وجود دارد، می توانید ظروف پیرکس یا ظروف شیرینی پزی خود را درون این سینی بچینید که در صورت سر ریز از آن ظرفها، مواد داخل این سینی بریزد و شستن آن اسان باشد.

علاوه بر این، داشتن چندین طبقه در اجاق فر این امکان را به شما می دهد که از طبقات مختلف استفاده کنید یا با استفاده از ظرفهای اضافی، برای مهمانی های شلوغتان هیچ گونه دغدغه زمان و فضای پخت نداشته باشید.

فراموش نشود که موقع استفاده از جوجه گردان، می توانید سینی را از آب پر کرده و در طبقه زیرین قرار دهید تا علاوه بر پخت بهتر مرغ، چکه های روغن در سینی جمع شود.

طراحی صفحه اجاق گاز برتینو

در طراحی ولوم ها و صفحه کنترل دیجیتالی اجاقهای برتینو از ولومهای از جنس زاماک Zamak استفاده شده است. همچنین انواع دستورات از قبیل روشن و خاموش نمودن جوجه گردان و چراغ فر، تایمر، آلارم، فن کانوکشن و.. را می توان از طریق صفحه کنترل دیجیتالی اجاق گاز برتینو انجام داد. ولوم ها از جنس نسوز بوده و همچنین با استفاده از ورق محافظ گریل در هنگام استفاده از گریل فر، هیچ آسیبی به ولوم ها در طول زمان وارد نمی شود.

پوشش داخلی گرانیت

 در پوشش داخلی اجاق گازهای برتینو از گرانیت با کیفیت استفاده شده است. این نوآوری که مختص برتینو بوده است و با تلاش مهندسین شرکت طراحی شده است در اجاق گازهای برگامو و آلوینو پا به عرصه تولید و بازار گذاشت. این فناوری توانسته مشکلات بسیاری که بر اثر جاماندن غذا به بدنه ها و پاک نشدن جامانده های غذا بر بدنه می ماند را حل نماید. این پوشش هیچگاه تغییر رنگ نمی دهد و با یک دستمال پاک می شود.

محفظه داخلی فر بزرگ با دو جوجه گردان

جوجه گردانهای اجاق گاز برتینو با قابلیت تنظیم سایز مرغ می تواند برای شما بهترین پخت را فراهم آورد. علاوه بر این، سینی بزرگ مخصوص کیک و پیتزا را پر از اب کرده و زیر جوجه ها بگذارید تا علاوه بر فراگرفتن بخار در محفظه فر برای پخت بهتر، از چکه کردن چربی مرغ روی صفحات اجاق جلوگیری شود

سلف کلین یا Self Clean یک نوع پوشش است که داخل فر یا مایکروویو هایی استفاده می شود که بر اثر پخت غذا ممکن است ذرات به اطراف بپاشید و احتمالا بچسبد و سخت کنده شود. برای این جلوگیری از این امر، پوشش های مختلفی مثل تفلون یا پوششهای مشابه ساخته شدند که پاک کردن محفظه داخلی فرها آسان باشد. ولی در طول زمان این نوع از متریال هم کارآیی خود را ازدست می دهدن(به علت در معرض حرارت شدید بودن) . برتینو با نوآوری خود از گرانیت در پوشش داخلی فر استفاده کرده که قابلیت تحمل حرارت های بالای 400 درجه را داراست و عمر مفید بالای 10 سال دارد و پاک کردن مواد غذایی با یک دستمال نم ساده قابل انجام است.

سایر ویژگی ها

شرکت ساباف که در سال  ۱۹۴۹  در کشور ایتالیا تاسیس شده است از بزرگترین تولید کنندگان قطعات لوازم پخت و پز خانگی در جهان می باشد. برترین برندهای تولید کننده اجاق گاز دنیا، قطعات اصلی اجاق گازهای خود را از این شرکت تامین می کنند. این شرکت تمرکز خود را بر روی نوآوری ، ایمنی، ارتقای تواناییها انجام داده است . گروه صنعتی بازرگانی برتینو شیر گاز و مشعل گاز های خود را از این شرکت معتبردنیا تامین میکند. علاوه بر این گروه صنعتی بازرگانی برتینو پروژه های مشترکی در زمینه تحقیق و توسعه اجاق گاز و انتقال تکنولوژی از شرکت ساباف در دست اجرا دارد.

زاماک یک آلیاژ نسوز بوده که در صنایع مختلفی به کار می رود. زاماك با توجه به نقطه ذوب پايين وسياليت مناسب و انقباض از نوع متمركز يك الياژ مناسبي براي ريخته گري مي باشد خواص مكانيكي زاماك خوب مي باشد وسختي اش شايد از بعضي برنجها هم بالاتر باشد . سختي زاماك ۸۵ برينل است در قالبهاي دايمي هم به ۱۲۰ برينل هم مي رسد كه سختي اش نز ديك فولاد ساختماني مي باشد مقاومت به اكسیداسيون زاماك تا ۲۰۰ درجه سانتيگراد خوب است چقرمگي زاماك واقعا چشمگير است اگر نمونه اي از زاماك را تحت كشش قرار بدهيم نشان مي دهد كه چقرمگي اش فوق العاده بالا است. از زاماک در ساخت ولوم شعله گاز، دستگیره فر و دستگیره گرمکن استفاده می شود